Asayiş

Elazığ’da Şerit Değiştiren Otomobil Motosiklete Çarptı: 1 Kişi Yaşamını Yitirdi

Elazığ’da gece saatlerinde şerit değiştiren otomobilin motosiklete çarpması sonucu meydana gelen kazada ağır yaralanan genç sürücü, kaldırıldığı hastanede tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti. Kazayla ilgili polis ekiplerinin başlattığı soruşturma sürüyor.

Elazığ’da gece saatlerinde meydana gelen trafik kazasında otomobilin çarptığı motosiklet sürücüsü, hastanede yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Olay, kent merkezinde yaşanan üzücü bir trafik faciası olarak kayıtlara geçti.

Kaza, Zübeyde Hanım Caddesi üzerinde gece ilerleyen saatlerde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, Ö.C.B. yönetimindeki 23 AES 474 plakalı otomobil, seyir halindeyken şerit değiştirdiği sırada aynı yönde ilerleyen Muhammed Sefa Aslan idaresindeki 23 AFP 498 plakalı motosiklete çarptı. Çarpmanın etkisiyle motosiklet sürücüsü yola savrularak ağır şekilde yaralandı.

Kazayı gören çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine kısa sürede sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. İlk müdahalesi olay yerinde yapılan Aslan, ambulansla Fırat Üniversitesi Hastanesi’ne kaldırıldı. Ancak doktorların tüm çabalarına rağmen genç sürücü hayatını kaybetti.

Acı haber, Aslan’ın ailesi ve yakınlarını yasa boğarken, olay yerinde inceleme yapan polis ekipleri kazanın nasıl meydana geldiğine ilişkin detaylı çalışma başlattı. Otomobil sürücüsü Ö.C.B. ifadesi alınmak üzere polis merkezine götürülürken, kazayla ilgili soruşturmanın sürdüğü öğrenildi.

Yetkililer, özellikle gece saatlerinde şehir içi trafikte şerit değişimlerinde daha dikkatli olunması gerektiğini hatırlatarak sürücülere uyarılarda bulundu.