Yaşam

Kocasını öldürmüştü: “Hiçbir zaman oğullarına toz kondurmadılar”

Malatya’da, 2024 yılında çıkan tartışmada 3 yıllık kocasını bıçaklayarak öldüren cinayet zanlısı kadın, “Hiçbir zaman oğullarına toz kondurmadılar” dedi.

15 Nisan 2024 tarihinde Battalgazi ilçesi Beydağı Mahallesinde meydana gelen olayda, aile içi tartışma sonucunda Eda Şimşek (30) adlı kadın, 3 yıllık kocası Tolunay Şimşek'i (29) bıçaklayarak öldürmüştü.

Olaya ilişkin Malatya 5. Ağır Ceza Mahkemesi’nde görülen davaya devam edildi. Tutuklu sanık Eda Şimşek’in mahkemede hazır edildiği duruşmaya, sanık yakınları, Tolunay Şimşek'in ailesi ve avukatlar katıldı.

Duruşmada, SEGBİS üzerinden tanık olarak dinlenen sanık Eda Şimşek’in annesi Fatma K., şunları söyledi:

“3 yıldır evliydiler. Sürekli kavga ediyorlardı. Kocası kızıma sürekli şiddet uyguluyordu. Kızıma boşanmasını söyledim, boşanma davası açılmadı, kocası izin vermediğini söylüyordu. Benim yanımda da sürekli tartışıyorlardı, kocası sürekli küfür ediyordu. Kızımda sürekli morluklar vardı. Kızıma sürekli şiddet uyguluyordu. Kızım olaylar nedeniyle bizim eve gelemiyordu, çünkü kocası bırakmıyordu, tehdit ediyordu” dedi.

Öldürülen Tolunay Şimşek’in babası Süleyman Şimşek, “Tanık Fatma K. yalan söylüyor. Oğlumun ve gelinimin başına ne geldiyse bunun yüzünden geldi” dedi.

Tolunay Şimşek’in annesi Sultan Şimşek ise, sanık kürsüsünde bulunan cinayet zanlısı Eda Şimşek’i eliyle göstererek, “Bunun en ağır ceza almasını istiyorum. Çünkü oğlum bunu eliyle besliyordu” dedi.

Tutuklu sanık Eda Şimşek, “Annem doğruları söyledi. Müştekiler yalan söylüyor. Çünkü hiçbir zaman oğullarına toz kondurmadılar” beyanında bulundu.

Mahkeme heyeti, dosyadaki eksikliklerin giderilmesi için duruşmayı ileri bir tarihe erteledi.