Elazığ Belediye Başkanı Şahin Şerifoğulları, sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada tüm vatandaşları meydanda buluşmaya davet etti. Başkan Şerifoğulları, şampiyonluk yolunda Elazığspor’un yanında olacaklarını belirterek, pazar günü saat 19.00’da oynanacak karşılaşmanın Cumhuriyet Meydanı’nda hep birlikte takip edileceğini duyurdu.

“FORMANI GİY, BAYRAĞINI AL”

Final maçı öncesinde kentte büyük bir coşku oluşurken, belediyeden yapılan çağrıda taraftarların forma ve bayraklarıyla meydanda yerlerini alması istendi. Açıklamada, “Şampiyonluk yolunda kalbimiz Elazığspor için atıyor. Bu büyük heyecana hep birlikte ortak olalım” ifadelerine yer verildi.

Nesine 2. Lig'in 2026-2027 sezonunun grupları belli oldu
Nesine 2. Lig'in 2026-2027 sezonunun grupları belli oldu
İçeriği Görüntüle

ELAZIĞ TEK YÜREK OLACAK

Play-Off finalinde şampiyonluk mücadelesi verecek olan Elazığspor’a destek olmak isteyen binlerce taraftarın Cumhuriyet Meydanı’nda toplanması bekleniyor. Kritik karşılaşma öncesinde şehirde adeta final havası yaşanırken, taraftarlar tarihi mücadeleyi dev ekrandan takip edecek.

Elazığspor-1

Kaynak: İHA